Absolvent oboru vzdělání Ekonomika a podnikání se zaměřením na daňového a finančního poradce se uplatní na trhu práce především jako ekonom, finanční referent, referent marketingu, asistent, sekretář, obchodní zástupce, referent ve státní správě, bankovní a pojišťovací pracovník a v dalších ekonomicko-administrativních funkcích a pozicích- podnikání, finančnictví, veřejné správě, službách.
Absolvent se může také uplatnit přímo v podnikatelské praxi, má dobré základy odborného ekonomicko-právního vzdělávání, jazykové znalosti, ovládá programové vybavení počítače, techniku psaní na PC. V obchodních firmách, ve službách, cestovním ruchu, veřejné správě apod. může vykonávat administrativní, sekretářské, rozborové, organizační, poradenské a další činnosti. Ve styku se zákazníkem bude umět jednat profesionálně a bude schopen komunikovat ve dvou světových jazycích. Důraz v přípravě absolventa je položen do získání vědomostí, dovedností a návyků pro samostatný výkon účetních funkcí v malých a středních firmách - kromě ucelené přípravy jako účetní má i dostatek vědomostí z oblasti daňového systému ČR.