Cílem předmětu Propagace je poskytnout žákům vědomosti a dovednosti o účelném využití propagačních prostředků při zajišťování propagačních akcí, podporovat a rozvíjet samostatnou tvořivost žáků. Žáci získají ucelené informace o metodice, obsahu, hlavních metodách a formách propagace a naučí se vytvářet propagační prostředky různou technikou, připravovat a realizovat propagační akce. Úkolem předmětu Propagace je také naučit studující samostatně vykonávat psychologicky účinné propagační akce v tuzemsku i zahraničí.
Žáci učebního oboru Aranžér se s tímto předmětem setkávají ve všech třech ročnících jednou týdně. V prvním ročníku se seznámí se základní terminologií, historií propagace, propagačními prostředky. Ve druhém ročníku se učivo zaměřuje na hlavní metody a formy propagace, dále na tvorbu propagačních prostředků a obalovou techniku v propagaci. Třetí ročník je věnován marketingu a jeho vztahu k propagaci, využití poznatků vědy v propagaci, propagačním akcím a závěrečné práci.
Studenti nástavbového studia Propagace se s předmětem Propagace setkávají ve dvou ročnících, v prvním ročníku jednou týdně a v druhém ročníku dvakrát týdně. V prvním ročníku se studenti seznámí s odbornou terminologií, marketingem a technikami výzkumu a vývojem, testováním a zaváděním nových výrobků a služeb. Druhý ročník se věnuje tvorbě a testování obalů, ochranným známkám, účinnosti propagace a propagačním akcím.
Studenti studijního maturitního uměleckého oboru Propagační výtvarnictví – aranžování se setkávají s předmětem Propagace ve čtyřech ročnících, a to v každém ročníku po jedné hodině.